Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>AT=Ростовцев Формування системи інтернет-маркетингу в$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.

Ростовцев С. 
Формування системи інтернет-маркетингу в бібліотеках України [Електронний ресурс] / С. Ростовцев // Вісник Книжкової палати. - 2017. - № 6. - С. 8-12. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vkp_2017_6_4
Досліджено формування системи інтернет-маркетингу в бібліотеках України. Визначено рівень теоретичної розробленості питань запровадження інтернет-маркетингу в бібліотеках вітчизняними науковцями. Досліджено стан імплементації інтернет-маркетингового інструментарію в діяльності зарубіжних бібліотек. Запропоновано комплекс інструментів і методик відстеження стану онлайн-діяльності бібліотек. На основі системи показників проаналізовано динаміку розвитку веб-сайтів бібліотек України. За результатами контент-аналізу бібліотечних веб-сайтів визначено ключові проблеми, вирішення яких можливе лише за умов системної реалізації інтернет-маркетингової стратегії. Розроблено концептуальну модель системи інтернет-маркетингу, розкрито її базові складові та взаємозв'язки між ними.
Попередній перегляд:   Завантажити - 556.862 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського